-->
Android Oyun Hileleri Apk

Benim Konuşan Kedim Tom Sonsuz Para Hileli [ Güncel Apk ]


  • android oyun hileleri apk - benim konuşan tom sınırsız para hileli apk - güncel android hileleri - sınırsız para altın hilesi - tom kedi oyunu hileli apk si indir
  • 14 Eylül 2014 Pazar
  • Unknown
  • Yorum Yok

Android Benim konuşan kedim Tomun sınırsız altın sınırsız para hileli apk modunu sizlere sunuyoruz .Android Oyun Hileleri Apk ve Android hile merkezi 'n den yeni bir apk . android ve iphone benim konuşan tom kedi oyunu hileli apk si sizlerle.

Kendi bebek Tom benimseyin . , Onu beslemek onunla oynamak ve onu beslemek !Kürk renkleri , şapka ve gözlük geniş bir seçim seçerek istediğiniz şekilde onu giyinmek . Hatta evini dekore ve daha rahat yapabilirsiniz !Daha önce hiç olmadığı gibi Talking Tom ile oynamak ve o günlük yaşamın bir parçası haline gelir olarak izlemek .Orijinal Talking Tom uygulamalar 500 milyondan fazla kez indirildi ve hiçbir ulaşılmıştır . 140 ülkede 1 .

benim konuşan tom kedim
benim konuşan tom kedim

OYUNUN ÖZELLİKLERİ :

  • Kendi Tom besleyin : Onunla oyun oynayın , ona en sevdiği yiyecekleri beslemek , onu yatağa sokmak 
  • Hayat gibi duyguları Enjoy : Tom , mutlu aç , uykulu , sıkılmış olabilir ... Onun duyguları onunla oynamak nasıl göre değişir.
  • Yaratıcılığınızı ortaya çıkarın : kürk , giyim ve mobilya kombinasyonları 1000 seçerek çok kendi Tom oluşturun.
  • Eğer ilerleme olarak ödülleri alın : Tom gitmek gibi yeni ürün ve paraları kilidini 9 farklı aşamalarında ve 50 seviyeleri ile büyümek Yardım!
  • Tom ile etkileşim : Konuşma ve Tom hala söylemek her şeyi tekrarlar . , Poke inme ve onu gıdıklamak , o nasıl tepki izleyebilirsiniz .

Hilenin Özellikleri
Bu Hile Size Sonsuz Para altın Sağlar
Kurulum : Oyun Telefonunuzda yüklüyse kaldiridn.Ardindan İndirdiginiz apk dosyasini kurun ve hilenin tadini çikarin,iyi oyunlar

APK ARŞİVİ İNDİRMEK İÇİN : TIKLAYINIZ

APK  İÇİN : TIKLAYINIZ

ALTERNATİF  İÇİN : TIKLAYINIZ

Google : Android hile merkezi, Android oyun hileleri, Android apk hileleri , talking tom hileli apk mod indir,güncel android oyun hileleri

Benim Konuşan Kedim Tom Sonsuz Para Hileli [ Güncel Apk ] hakkında 0 yorum var.

Yorum yaparken kendini çok bilgili biriymiş gibi sanıp paylaşımlara çamur atanlar haddini bilsin.
Yorumunuzda küfürlü içerik bulundurmayacağınızı kabul etmiş sayılırsınız.
Yorumunuzda yukarıdaki paylaşım ile ilgili sorularinızı sorabilirsiniz ve işe yariyorsada bir teşekkürü eksik etmeyeceğinizi biliyoruz :)

Sponsor Reklam

Android Güncel Hileler

İletişim

Sizler için en iyi android oyun hileleri ve tabiki android mobil uygulamaları... İşimizde uzmanız. İletişim Adresimiz; E-Posta: