-->
Android Oyun Hileleri Apk

Hungry Shark Evolution Unlimited Para Hilesi


  • Game Arcade - Game HD - Game.apk - Hungry Shark - Hungry Shark Evolution Hack - Hungry Shark Evolution Para Hilesi
  • 19 Mart 2013 Salı
  • Oğuzhan
  • 42 Yorum

Hungry Shark geri döndü ve her zamankinden daha sıkı sarılın. Bir köpek balığı macerasına kapılın !




Özellikler:
Konsol kaliteli 3D grafik
5 Shark türlerinin yetişmesi ve yükseltme
Bebek Köpekbalıkları ve diğer harika ekstralar kilidini!
Terörize etmek büyük bir serbest dolaşım dünya
Sezgisel dokunmatik veya eğilme kontrolleri
Keşfetmek için Batık hazine
Yemek için pek çok tuhaf ve muhteşem yaratıklarla
Tamamlamak için 45 misyonları
A clockwork robot gibbon
Facebook sosyal özellikler
Sürüm: 1.3.6 Sınırsız Para
Boyut: 87 MB
Gerekli:  Android 2.3 üzeri
 



EKLEME - LÜTFEN OKUYUNUZ.
YORUMLARA TEKRAR AÇILDI !
 
 
 SON EKLEME
Tekrardan yeni linklerle birlikte size anlatiyorum:
1.Aşagida verdigim linkleri indiriniz
2.Obb dosyasini suraya kopyalayiniz: /scard/Android/obb/com.fgol.HungrySharkEvolution
3.Apk yi indiriniz
4.íyi oyunlar arkadaşlar..

İNDİRME LİNKLERİ ZİPPYSHARE:

APK DOWNLOAD : http://tr5.in/1hbF

DATA(OBB):http://www25.zippyshare.com/v/14181911/file.html OR http://tr5.in/1hbG
 
%100 ÇALIŞMAKTADIR.

Hungry Shark Evolution Unlimited Para Hilesi hakkında 42 yorum var.

  1. hocam nasıl anlatmışsın ya hiçbirşey anlaşılmıyor kurulum anlatımından

    YanıtlaSil
  2. Neresini anlamadın arkadaşim gayet açik ve net.

    YanıtlaSil
  3. anlaşılmıo bişi anlamadım

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. apk yı nereye indireceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefona indireceksin :D

      Sil
    2. Apk dosyan zaten varsa indirmeyebilirsin ama surumleri uymazsa sorumluluk bende degil o yuzden sen yine indir.

      Sil
  6. kardeşim çok saol yaptım paylaşım için teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli degil sahin bey isimiz bu sayilir :)

      Sil
  7. bnde nıe olmuyo
    xperia s 32 gb

    YanıtlaSil
  8. Samsung telefonlarda %100 çalismaktadir

    YanıtlaSil
  9. Benim yapamadığım apd dosyasını kurmak. Apk yı yükle dediğimde zatenv yüklü diyor ve yüklememe izin vermiyor. ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarlardan diger kaynaklardan indirme yazisini aktif etmen gerekli

      Sil
    2. @Dolunaym Varolan apk dosyasini silmen lazim

      Sil
  10. Ben obb dosyasını indirdim apk zaten yüklüydü ama start download yazısı cikiyor karsma oyunu açınca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Apk dosyasi ile obb dosyasi birbirine uyumlu olmuyor olabilir o yuzden apk dosyasini da indirin..

      Sil
  11. @Ayarlardan diger kaynaklardan indirme yazisini aktif etmen gerekli

    xUygulama yüklenemedi
    Adı aynı olan, farklı imzaya sahip mevcut bir paket zaten yüklü.
    Şeklinde hata alıyorum.
    Ne yapmalıyım.

    Tşkkrler.

    YanıtlaSil
  12. Dostum dediğin gibi yaptığımda eski sürümde yüklüyor ayrıca start dw yazısı beliriyor. Bir kez yüklemiştim ama eski sürümünü yüklemişti o yazıya tıkladığım da. Apk ile obb aynı dosya içinde olacak değil mi ? Ayrıca indirme işlemini bir kez daha editlesen iyi olacak diye düşünüyorum dostum. Mesela apkyı telefona indireceksin demişsin ancak nereye indiricez bilmiyoruz. Anlayışın için teşekkürler.

    İyi çalışmalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam emin :) öncelikle telefondan sitemize girerseniz ve direk indirirseniz apk telefona iner. Obb'yi ise obb dosyasinin içine atacaksin :) Orda bir uyari gelecek sen kopyala ve değistire tiklayacaksin :) Sonra oyun hazir :) "Apk yi telefona indireceksiniz" dediğim telefondan girip indireceksiniz.
      Obb dosyasini ise bilgisayar uzerinden yapip degistireceksiniz. Umarim anlatabilmisimdir. Eğer hâla anlamadiysan ; oguzhankara34@gmail.con adresine e-posta gönder daha iyi resimli anlatimlar yapayim ;)) saygilarimla iyi oyunlar

      Sil
  13. Bu kadar zor değil apk yi indir kur cihaza sonra teli pcden bağla obb klasörünün içinde yeni bi klasör aç adını com.fgol.HungrySharkEvolution yap indirdiğin obb dosyasını at içine gir oyuna takıl hadi kolay gele nexus 4 te sorunsuz eyvalla kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba lazkopat06, yorumunuz için teşekkür ederiz. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler..

      Sil
  14. Merhaba,

    Obb'yi kurdum fakat apk'da sorun yaşıyorum. Uygulamayı kurduğumda "Uygulama yüklenemedi. Bu ada ve farklı imzaya sahip paket zaten yüklendi" cevabını alıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

    İyi Günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba berkcan bey, eski uygulamayı silip bu uygulamayı yüklemelisiniz.

      Sil
  15. ofya olmuyo yardım edin tablette denedim olmadı ya şu tiger balığından sonrasını alamadım o yüzden indirmek istiom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ali bey, uygulamamız tablet için uygun değildir. Android telefonlarda kullanılmaktadir.

      Sil
  16. verdiğin link telden görün müyor

    YanıtlaSil
  17. Sen bir dahisin çok teşekkürler :))Xperia s de oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Zanadu-zan bizi tercih ettiğin için teşekkürler...

      Sil
  18. Apk yi yukle dedigimde hata veriyor zaten yuklu diyor bide obb dosyasini bilgisayardan degil telden degistirdim

    YanıtlaSil
  19. sitemizdeki içeriklerin hiçbirisi root gerektirmez.

    YanıtlaSil
  20. @ibrahim kılıç eski apkyi silmen gerekmekte...

    YanıtlaSil
  21. eyivallah lazkopat06 ın dedigi gibi yaptım oldu Tesekkurler herkeze

    YanıtlaSil
  22. telefonun tarihini değiştir . günlük bonusları al paran bol olsun

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kendini çok bilgili biriymiş gibi sanıp paylaşımlara çamur atanlar haddini bilsin.
Yorumunuzda küfürlü içerik bulundurmayacağınızı kabul etmiş sayılırsınız.
Yorumunuzda yukarıdaki paylaşım ile ilgili sorularinızı sorabilirsiniz ve işe yariyorsada bir teşekkürü eksik etmeyeceğinizi biliyoruz :)

Sponsor Reklam

Android Güncel Hileler

İletişim

Sizler için en iyi android oyun hileleri ve tabiki android mobil uygulamaları... İşimizde uzmanız. İletişim Adresimiz; E-Posta: